تداوم نسل سپید

جاذبه های توریستی کانبرا - بخش چهارم

جاذبه های گردشگری کانبرا شامل اماکن مذهبی، موزه ها و اماکن فرهنگی، سالنهای تئاتر ، پارکها و مناطق طبیعی باغ وحش و آکواریوم ملی، جشنواره های متعدد و ... میباشد که توانایی جذب نسبتا بالایی در جذب توریست و گردشگران خارجی دارد. در این مطلب جشنواره های محبوب در استرالیا اشاره شده است

جاذبه های توریستی کانبرا - بخش چهارم

جاذبه های گردشگری کانبرا - جشنواره ها

کانبرا پایتخت استرالیا است و از لحاظ جذب توریست جاذبه های متنوعی دارد. اماکن مذهبی و فرهنگی، موزه ها، سالنهای تئاتر، پارکهای تفریحی و اماکن طبیعی و ... بخشی از جاذبه های توریستی کانبرا ست.

جاذبه های توریستی و گردشگری کامبرا - بخش چهارم ( جشنواره های کانبرا )

سامر ناتز

این جشنواره که نام آن کوتاه شده است هر سال در ژانویه برگزار می شود و اتومبیل هایی که از سال 1948 به بعد ساخته شده اند و برای مراسم تزیین شده اند در خیابان های کامبرا رژه می روند . برنامه های جنبی این جشنواره اجرای موسیقی و رقص و مسابقان اتومبیل رانی می باشد که هر سال حدود 100000 نفر از سراسر دنیا را جذب می کند .

سامر نایز

چند فرهنگی

یک روز در ماه فوریه به هدف ارائه تنوع فرهنگی در کشور این مراسم برگزار می شد که هم اکنون به یک هفته افزایش داشته است .

مراسم سلطنتی کانبرا

این مراسم از سال 1927 با هدف نمایش و انتخاب بهترین محصولات کشاورزی و دامپروری در ماه فوریه برگزار می شود . برنامه هایی مانند مسابقات سوارکاری و بازارهای مختلف از مراسم جنبی این جشن هستند .

مراسم سلطنتی

جشنواره بالن کانبرا

از سال 1986 در ماه مارس یکی از معروفترین جشن های استرالیا در باغ های اطراف ساختمان قدیمی مجلس برگزار می شود . در طی این مراسم حدود 50 بالن هوای گرم به اشکال و اندازه های مختلف به آسمان فرستاده می شوند و منظره بسیار زیبایی را ایجاد می کنند .

مراسم بالون

آتش بازی کانبرا

مراسم بزرگ آتش بازی هر سال در ماه مارس در کنار دریاچه برلی گریفین برگزار می شود . این آتش بازی با پخش موسیقی توسط رادیوی شهر ، هماهنگ است و بیش از صد هزار بیننده دارد.

مراسم آتش بازی

جشنواره ملی مردمی

موضوع اصلی این جشنواره ارائه فرهنگ و هنر محلی و قومی کشور استرالیا است . این جشنواره که هر سال در اواخر ماه مارس در پارک نمایشگاه شهر برگزار می شود پنج روزه است . اولین بار در ملبورن این جشن برگزار شد و در سال های پس از آن در شهرهای مختلف برگزار شد . اما از سال 1992 کانبرا به عنوان میزبان این مراسم انتخاب شد . 

جشنواره بین المللی موسیقی کانبرا

یکی از معتبرترین جشنواره های موسیقی استرالیا که از سال 1994 به مدت 10 روز در ماه آوریل و در شهر کانبرا برگزار می شود .

جشنواره موسیقی

مسابقه رالی کانبرا

از سال 1988 این مسابقه هر سال در اواخر آوریل در کانبرا برگزار می شود و با آتش بازی و حرکات نمایشی اتومبیل ها همراه است .

فلوریاد

جشنواره گل در کانبرا هر سال در پارک مشترک منافع برگزار می شود . این جشنواره از نیمه سپتامبر شروع و تا اواخر اکتبر ادامه می یابد .هر سال این جشن به موضوعی خاص می پردازد و شرکت های تجاری ، مدارس و مردم در تزیین باغچه های خود با توجه به موضوع ، با هم رقابت می کنند . این جشنواره یکی از مراسم پرجاذبه فلوریاد با بیش از سیصد هزار بازدید کننده در سال می باشد .

جشنواره ملی گل کانبرا

استون فست

از سال 1968 تا کنون هر سال در اواخر اکتبر ، جشنواره بزرگ موسیقی در دانشگاه کانبرا برگزار می شود .

برچسب ها :
جشنواره های استرالیاجاذبه های کانبراجشنواره های کانبراگردشگری در کانبراپایتخت استرالیاتوریسم در استرالیامرکز استرالیا

جاذبه های توریستی کانبرا - بخش سومملبورن ، پایتخت ورزشی استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا