تداوم نسل سپید

سیدنی نهمین شهر گران جهان

هزینه مسکن در همه جای دنیا بیشترین سهم از درآمد افراد را به خود اختصاص می‏دهد و فرقی ندارد که فرد کجای جهان زندگی کند. با نگاهی به میانگین اجاره‏بهای آپارتمان‏های دو خوابه در بزرگ‌ترین شهرهای جهان اما متوجه می‏شویم که رقم اجاره‌بهای آپارتمان دو خوابه در شهرهای بزرگ جهان بسیار متفاوت است

سیدنی نهمین شهر گران جهان

سیدنی گرانترین شهر استرالیا برای مستاجران

در گزارشی که دویچه بانک آلمان در زمینه هزینه‌‏های زندگی در سال 2017 تهیه کرده و در آن از داده‌‏های سایت «اکسپاتیستان» که هزینه زندگی را در ماه آوریل سال جاری میلادی در بیش از 200 کشور جهان بررسی می‏‌کند استفاده شده است، رتبه‌بندی جدیدی از شهرهای بزرگ جهان در زمینه هزینه مسکن منتشر شده است که در این بین سیدنی در رده نهم این فهرست با میانگین 2134 دلار قرار دارد.

مبلغ اجاره‌بها در سیدنی برای یک خانه دو خوابه متوسط بطور متوسط 2،225 دلار است که نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش یافته است. درآمد خالص ماهانه هر نفر در این شهر به‌طور متوسط 4،322 دلار آمریکاست. بر اساس گزارش دویچه بانک آلمان، شهر سیدنی استرالیا با اجاره‌بهای 2،134 دلار آمریکا نهمین شهر گران جهان در حوزه مسکن است که تغییرات سالانه اجاره‌بها در آن منفی 13 درصد گزارش شده است که به معنای کاهش 13 درصدی اجاره‌بها در آن شهر است. درآمد خالص ماهانه هر نفر در این شهر به‌طور متوسط 3،451 دلار آمریکاست.

مطالب مرتبط با سیدنی

برچسب ها :
سیدنیشهر سیدنیاسترالیااجاره مسکنهزینه های استرالیا

جغرافیای اقتصادی استرالیاچگونه به استرالیا مهاجرت کنیم ؟ بخش اول

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا