تداوم نسل سپید

استعلام معتبر بودن و صحت ویزا

پرسش شده توسط : محمد شاپوری در تاریخ : دوشنبه 13 مهر 1394

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و با تشکر به خاطر زمانی که صرف پاسخگویی به سوالات میکنید.

از آنجاییکه مهاجرت غیر قانونی به استرالیا خیلی زیاد هست و متاسفانه قاچاقچیان انسان برای کسب سود اقدام به انجام این کار پلید میکنند یه سوال برام مطرح شده که با شما در میان میگذارم.

میخواستم بدونم چجوری میشه از معتبر بودن ویزا اطلاع کسب کرد؟ آیا سفارت استرالیا در ایران معتبر بودن ویزا رو اعلام میکنه؟

پاسخ :

با سلام

در جواب سوالتان باید بگویم گر چه مهاجرت قانونی به استرالیا و مهاجرت غیر قانونی به این کشور هر دو مهاجرت به استرالیا می باشند ولی این کجا و آن کجا!در مهاجرت غیر قانونی به استرالیا که از طریق کشتی صورت می گیرد چه بسا که مهاجر جان خود را نیز از دست بدهد کما اینکه این اتفاق ناگوار بارها افتاده است.کسانی که به مهاجرت اقدام می کنند بدون شک هدفشان دستیابی به یک زندگی بهتر است ولی در مهاجرت غیر قانونی اغلب شرایط زندگی مهاجر نه تنها بهتر نمی شود بلکه بدتر هم شده و می شود. اخباری که هر از چند گاهی از این مهاجران غیر قانونی و غرق شدن کشتی های حامل مهاجران و پناهجویان  و وضعیت این مهاجران در محل هایی که به سر می برند پخش و منتشر می شود خود گواه این موضوع است. ولی سخن ما و کار و تخصص موسسه ما مهاجرت کاملا قانونی به استرالیا از طریق روشهایی که دولت استرالیا وضع و اعلام کرده است  و آن هم از ویزای تخصصی اسکیل ورکر است.و دولت استرالیا و ایالتهای آن قطعا به افراد متخصص نیاز دارند که اقدام به جذب و پذیرش چنین مهاجرانی می کنند.در مهاجرت غیر قانونی به استرالیا چون از طریق کشتی صورت می گیرد اصلا ویزایی در کار نیست که بخواهیم راجع به اعتبار و صحت آن صحبت کنیم. اما از آنجا که در زمینه ی کاری ما هم افراد سودجو و کلاهبردار وجود دارند که ممکن است سند و یا کاغذی ساخته شده را به عنوان ویزا به افراد بدهند(البته بعد ازگرفتن مبالغ هنگفت و دردسرهای بسیار و ...) باید بگویم برای اطلاع از صحت و واقعی بودن ویزای اسکیل ورکر شما می توانید با توجه به شماره ی ویزایتان در سایتی که مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا است ویزای خود را چک و استعلام کنید.ضمنا سفارت استرالیا در تهران هم می تواند معتبر بودن ویزایتان را تایید کند.

برچسب ها :
ویزای استرالیاویزای اسکیل ورکرمهاجرت به استرالیامهاجرات قانونی به استرالیامهاجرت غیر قانونی به استرالیاویزا

ازدواج و مهاجرت به استرالیاپدر و مادر دارندگان اقامت دائم استرالیا

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۲۹ - ۶ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا