تداوم نسل سپید

دیپلم و مهاجرت به استرالیا

پرسش شده توسط : شیلا عرب در تاریخ : شنبه 5 تیر 1395

خسته نباشید

یه سوال کلی داشتم ممنون میشم اگر کارشناسان ( ویزای اقامت دائم استرالیا ) تداوم نسل سپید بهش پاسخ بدن.

آیا امکان مهاجرت به استرالیا با دیپلم وجود دارد و اینکه دیپلم فقط باید از آموزش و پروش باشه یا دیپلم معتبر از جاهای دیگه هم میشه و اگر میشه چه دیپلم هایی مورد قبول اداره مهاجرت به استرالیا است. اگر لیستش رو هم بگید که ممنون میشم.

چون من میخوام برای مهاجرت استرالیا اقدام کنم و متاسفانه بخاطر دلایلی نتونستم دیپلم بگیرم ولی کلی مدرک و دیپلم تو زمینه های مختلف دارم از جمله آرایشگری و آشپزی.

از نظر مالی مشکلی ندارم و زبان انگلیسی من خیلی خوبه - آیلتس 8 ایچ اسکیل دارم و مدتی هم در انگلستان زندگی کردم.6 ماه

البته باید بگم که پاسپورت انگلستان رو هم ندارم. 29 سال دارم و مجردم با یک بچه که پدرش هم انگلیسی هست ولی سرپرستی بچه به من داده شده - از طرف دادگاهی در انگلستان و قانونا مشکلی وجود نداره

ممنون از راهنمایی شما

پاسخ :

با سلام

دوست عزیز، با داشتن مدرک دیپلم تنها در صورتی می توانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کنید که اولا سابقه کار کافی در زمینه ی کامپیوتر ارائه کنید (تنها و تنها سابقه کار در زمینه کامپیوتر و لا غیر) ثانیا موفق به اخذ آیلتس 7 ایچ اسکیل شوید.و تفاوتی ندارد که این دیپلم چه دیپلمی باشد(ریاضی یا تجربی یا انسانی و فنی حرفه ای و ....).

ولی با سابقه کار آرایشگری شما نمی توانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر اقدام کنید(البته در حال حاضر نمی توانید ولی قبلا این امکان وجود داشت)

شما از سن خود حداکثر امتیاز (30 امتیاز)را می گیرید و از آیلتس خود نیز 20 امتیاز می گیرید . فقط باید چندین سال سابقه کار در زمینه کامپیوتر ارائه کنید تا موفق به اخذ ویزای استرالیا و اقامت دائم استرالیا شوید.

برچسب ها :
دیپلممهاجرت به استرالیاپاسپورتویزای استرالیااقامت دائم استرالیاآیلتس 8انگلستاناقدام برای مهاجرت به استرالیامهاجرتاسترالیازبان

دیپلمه ها و مهاجرت به استرالیا!شانس صفر برای اخذ ویزای تخصص استرالیا

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۸۲ + ۷ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا