تداوم نسل سپید

مهاجرت به استرالیا و ادامه تحصیل

پرسش شده توسط : جمال خیری در تاریخ : شنبه 10 بهمن 1394

سلام

27 سالمه. ارشددانشگاه تهران. 9 سال سابقه کار. ایلتس جنرال 6.5. متاهل. همسرم هم تقریبا همین شرایط رو داره سابقه کارش 5 ساله. می تونم با ویزای دانشجویی برم استرالیا و اونجا تبدیل به اسکیل ورکر بکنم؟

ممنونم

پاسخ :

با سلام

با توجه به اینکه دولت استرالیا اخیرا به ایرانیان به سختی ویزای دانشجویی و تحصیلی می دهد (چون اغلب ایرانیان پس از اتمام دوران تحصیل در استرالیا علاقه ای به بازگشت به ایران ندارند و این موضوع خوشایند دولت استرالیا نیست)بهتر آن است که با توجه به شرایطی که شما دارید و این شرایط برای اخذ ویزای اسکیل ورکر مناسب است فقط شما باید آیلتس 7 جنرال بگیرید و از این طریق (ویزای اسکیل ورکر) اقامت استرالیا را بگیرید و بعد از مهاجرت به استرالیا و با داشتن ویزای استرالیا(ویزای اسکیل) به ادامه تحصیل ، در استرالیا بپردازید و حسن ادامه تحصیل در این حالت ،یعنی زمانی که شما ویزای اقامت استرالیا را دارید در این است که شما با هزینه ی تقریبا یک سوم (نسبت به زمانی که با ویزای دانشجویی اقدام کنید )می توانید به تحصیل ادامه دهید چون به طور کلی هزینه تحصیل در کشور استرالیا بالاست .البته شرط گرفتن ویزای اسکیل ورکر استرالیا آن است که رشته تحصیلی شما در لیست SOL یا CSOL باشد .و ما اکنون نمی دانیم که رشته ی تحصیلی شما چیست چون قید نکرده اید.

برچسب ها :
مهاجرت به استرالیامهاجرت استرالیا از طریق تخصصمهاجرت به استرالیا برای ادامه تحصیلویزای استرالیاشرایط سنیسابقه کاریآیلتساسکیل ورکر

کاردانی معماری و کاردانی کامپیوترآیلتس جنرال یا آکادمیک

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۷۴ + ۷ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا