تداوم نسل سپید

مهاجرت به استرالیا و خدمات موسسه ما

پرسش شده توسط : بهاره در تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1395

سلام

من 29 ساله و مجرد هستم. لیسانس برق الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج و در حال انجام مراحل مربوط به پایان نامه ارشد در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات تهران در رشته آموزش زبان انگلیسی هستم.5سال و نیم سابقه کار مرتبط با رشته برق با سابقه بیمه دارم. در حال مطالعه برای گرفتن مدرک آیلتس هستم و فکر می کنم بتونم ظرف چندماه مطالعه نمره 7 بگیرم.فکر می کنید شانسی برای مهاجرت به استرالیا دارم.چطور می تونم از خدمات موسسه شما استفاده کنم؟

پاسخ :

با سلام

شما از سن خود حداکثر امتیاز را که 30 امتیاز است می گیرید رشته شما (مهندسی برق) هم در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا می باشد و از بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص محسوب می شود .چنانچه شما موفق به اخذ آیلتس 7 ایچ اسکیل و گرفتن 10 امتیاز از این طریق بشوید شانس بالایی برای مهاجرت به استرالیا دارید.تنها باید دید که چه بخشی از سابقه کار شما بعد از اخذ مدرک لیسانس شما می باشد و نهایتا چند سال سابقه کاری برایتان حساب می شود و از امتیاز سابقه کار چه امتیازی کسب خواهید کرد.

در پاسخ قسمت دوم سوالتان که پرسیده اید چگونه می توانید از خدمات موسسه ما بهره منتد شوید باید بگویم :

شما می توانید با دفتر موسسه تماس بگیرید تا مشاورین ما در اولین قدم شرایط شما را به صورت دقیق ارزیابی کنند و شما از امتیاز خود جهت مهاجرت به استرالیا با احتساب اخذ آیلتس 7 ، آگاه شوید. در مرحله بعد در صورتی که شما تمایل داشته باشید برای شما وقت مشاوره ی حضوری با کارشناس ارشد مهاجرت استرالیا منظور می گردد و در این جلسه به تمامی سوالات شما پیرامون ویزای اسکیل ورکر و مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت دائم استرالیا پاسخ داده خواهد شد.پس از آن شما اگر مایل باشد با موسسه ما قرارداد می بندید و موسسه ما شما را در اخذ ویزای اسکیل ورکر در کوتاهترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت یاری می رساند . لازم به ذکر است که موسه ما یک موسسه ثبت شده می باشد .

برچسب ها :
سنلیسانس برق الکترونیکپایان نامهمدرک آیلتسشانسی برای مهاجرت استرالیاخدمات موسسه

مدرک کاردانی حسابداری و مهاجرت استرالیاامتیاز ها در مهاجرت به استرالیا !

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۱۱ - ۳ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا