تداوم نسل سپید

مهاجرت به استرالیا و سطح زبان انگلیسی

پرسش شده توسط : زهرا در تاریخ : شنبه 3 مهر 1395

سلام.برای اخذ اقامت دائم تنها مشکلم بالابردن سطح زبانم هست.لطفا بنده را در جهت بالابردن سطح زبانم طی یکسال راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم

پاسخ :

با سلام

وضعیت زبان انگلیسی و سطح زبان فقط برای شما مشکل نیست بلکه یکی از قسمتهای نسبتا دشوار پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص می باشد که مشکل بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا است .شما باید برای اینکه از وضعیت زبان خود اطلاع دقیق پیدا کنید و بفهمید که در چه سطحی هستید حتما باید به یکی از مراکز آموزشی زبان انگلیسی که به صورت تخصصی کار آیلتس انجام می دهند مراجعه کنید .آنها از شما آزمون تعیین سطح می گیرند و نمره ی شما را در هر یک از چهار مهارت زبان به شما می گویند. بعد شما باید از آنها در واقع کمک و مشاوره بگیرید و بپرسید که برای مثال اگر بخواهید آیلتس 6 ایچ اسکیل و یا  آیلتس 7 بگیرید چه مقدار باید کلاس زبان بروید تا به سطح دلخواه برسید.یادآوری این نکته ضروری است که هر فردی جهت مهاجرت به استرالیا باید مدرک آیلتس ارائه کند و یا دیگر مدارک زبان که مورد پذیرش سازمان مهاجرت استرالیا باشد.در بهترین شرایط شما نیازمند آیلتس 6 ایچ اسکیل هستید. پس خود را برای آیلتس 7 آماده کنید. شما باید روی زبان تمرکز کنید و کلاس های آیلتس را شرکت کنید و باید وقت بگذارید و تلاش کنید تا به سطح زبان لازم برسید. اگر در تهران ساکنید مراکز آموزش زبان و آیلتس بسیار است ولی چنانچه در شهرستان باشید در مراکز استانها نیز مراکز آیلتس وجود دارد.به یکی از مراکز مراجعه کنید و کمک بگیرید .

برچسب ها :
زبان انگلیسیاخذ اقامت دائم استرالیا

دانشگاه آزاد سکشن 2 و مهاجرت به استرالیا.امتیاز کارشناسی ارشد برای مهاجرت به استرالیا

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۳۹ - ۸ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا