تداوم نسل سپید

مهندسین مکانیک و مهاجرت به استرالیا

پرسش شده توسط : مسعود خانی بختیاری در تاریخ : پنجشنبه 5 اردیبهشت 1398

سلام من مهندس مکانیک از دانشگاه علم و صنعت با سابقه کار هشت سال به بالا و نمره آیلتس 6 ایچ اسکیل و دارای همسر و یک فرزند و تاریخ تولد شهریور 59 هستم

با توجه به شرایط سنی ام اگز مرحله اسسمنت رو فست ترک انتخاب کنم آیا این امکان وجود داره که تا پایان شهریور دعوتنامه من صادر بشه که از امتیاز سنم استفاده کنم؟

تشکر

پاسخ :

با سلام

دوست عزیز شما با رشته ی مهندسی مکانیک و سابقه ی کاری مرتبط و ترجیحا بیمه ای و همچنین ارائه مدرک آیلتس 6 در هر مهارت می توانید برای اخذ ارزشیابی (اسسمنت) اقدام نمایید .در رابطه با روش بررسی سریع یا همان (فست ترک) مدت زمان بررسی این پروسه کوتاهتر خواهد بود و تقریبا در بازه زمانی یکماه جواب مرحله اول را  از سازمان مهندسین استرالیا می توانید اخذ نمایید. با توجه به اینکه رشته تحصیلی شما در لیست رشته های پرو راتا قرار گرفته است برای مرحله بعدی و اخذ دعوتنامه خود نیاز به آپدیت کرده مدرک زبان انگلیسی خود و یا استفاده از امتیاز همراه دارید که بتوانید دعوتنامه را با سرعت بیشتری دریافت کنید.برای بررسی دقیق تر حتما با مشاوران موسسه در ارتباط باشید تا با توجه به امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا  و شرایط سنی تان  برنامه ریزی منظمی به شما ارائه داده شود.

برچسب ها :
مهندس مکانیکسابقه کارآیلتس6شرایط سنیفست ترکدعوتنامهامتیاز سن

تست های پزشکیمهندسین عمران و مهاجرت به استرالیا

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۶۴ - ۳ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا