تداوم نسل سپید

پناهندگی استرالیا و مهاجرت غیر قانونی

پرسش شده توسط : میرزایی در تاریخ : چهارشنبه 10 خرداد 1396

با سلام و عرض خسته نباشید

من مطالب سایت رو بدقت مطالعه کردم و متاسفانه شرایط مهاجرت به استرالیا را ندارم. میخواستم بدونم :

1- مهاجرت از طریق روش های غیر قانونی چقدر امکانپذیر هست؟ من یه آشنایی دارم که میگه تا خاک استرالیا بصورت کاملا امن میتونه من رو ببره

2- شرایط پناهندگی استرالیا چیست و درصد موفقیت چقدر هست؟

ممنون میشم پاسخ من رو هر چه سریع تر اعلام کنید

پاسخ :

سلام

دوست گرامی چنانچه شما مطالب سایت را با دقت مطالعه کرده باشید هرگز قصد مهاجرت به استرالیا از طریق روش های غیر قانونی را نخواهید کرد. به هر ترتیب به عنوان مشاور مطالعه مطالب زیر را به شما پیشنهاد میکنم

مهاجرت غیر قانونی به استرالیا

1- هیچ ضمانتی برای رسیدن شما به خاک استرالیا وجود ندارد و مطمئن باشید که قاچاق انسان توسط یک فرد یا یک گروه انجام نمیشود که بتواند به شما تضمین سلامتی و ورود به خاک استرالیا را بدهد. ما به شما توصیه میکنیم به هیچ عنوان از این طریق اقدام نکنید.

2- بفرض که شما به سلامت به خاک استرالیا ورود پیدا کردید ( با توجه به ریسک بسیار بالا ) آیا ممکن است موفق به اخذ اقامت استرالیا شوید ؟ مطمئنا خیر ! و به سادگی شما مجبور خواهید شد به کشور خود بازگردید. و این یعنی صرف هزینه و تحمل خطرات و بدون هیچ نتیجه !

افرادی که به شما پیشنهاد چنین روشهایی را میدهند مطمئنا دوست شما نیستند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال مال و جان شما نخواهند داشت. لطفا به چنین افرادی اعتماد نکنید

پناهندگی استرالیا

پناهجو کیست ؟

فردی است که برای فرار یا ترس از آزار نژادی، مذهبی، قومی، سیاسی و ملیتی شرایط زندگی نرمال و امن در کشور خود را ندارد. برای روشن شدن موضوع میتوانید در گوگل به جستجوی بیشتری بپردازید.

اثبات این موضوع برای دریافت پناهندگی استرالیا بسیار سخت است و شما باید مدارک مستدل و غیر قابل انکاری را ارائه نمایید و باید این مطلب را در نظر داشته باشید که هر زمان دروغین بودن ادعای شما مشخص گردد روادید پناهندگی شما لغو خواهد شد. پیوند زیر را مطالعه نمایید

لغو ویزای شش پناهنده ایرانی در استرالیا

پناهدگی استرالیا یا هرکشور دیگری به مفهوم قطع ارتباط با میهن و سرزمین مادری شماست و این یعنی از دست دادن دوستان و بستگان برای مدتی نسبتا طولانی که هرفردی قادر به تحمل آن نیست.

موسسه تداوم نسل سپید به هیچ وجه مهاجرت از طریق پناهندگی را نه تنها برای استرالیا که برای هیچ کشوری توصیه نمیکند و هیچ فعالیتی در این خصوص ندارد.

با آرزوی موفقیت

برچسب ها :
پناهندگی استرالیامهاجرت غیر قانونیپناهندگیاسترالیاپناهجو

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری امتیاز همسر در ویزای اسکیل

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۷۹ - ۴ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا