تداوم نسل سپید

پیدا کردن شغل

پرسش شده توسط : مهدی در تاریخ : دوشنبه 12 بهمن 1394

با سلام مهدی هستم از بوشهر

من در سال 80 فوق دیپلم عمران از دانشگاه آزاد بوشهر گرفتم بعد از خدمت تو عسلویه با شرکت ها ی هیوندا 1 سال و شرکت jgc ژاپن دو سال با مستندات بیمه ای کار کردم

بعد از اون هم تا به امروز 12 سال سابقه کار در شرکت های مختلف ساختمانی رو دارم با مستندات بیمه و امسال هم از موسسه آموزش عالی لیان در بوشهر کارشناسی تکنولوژی عمران گرفتم آیا شرایط من برای مهاجرات مناسب هست ؟

و آیا امکان پیدا کردن شغل در این شرکت ها در استرالیا وجود داره چون آمار دارم این شرکت ها در استرالیا دفتر و پروژه دارند ؟

ضمناً من متاهل هستم و یک دختر 7 ساله دارم خانمم هم کارمند هست و رشته دانشگاهی ایشون مترجمی زبان انگلیسی هست

ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ :

با سلام

شما با مدرک کاردانی خود نمی توانید برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید یعنی بهتر آن است که اقدام نکنید چون احتمال ریجت شدن پرونده شما بالا خواهد بود .با مدرک لیسانس تان هم اگر بخواهید برای اخذ ویزای استرالیا(اسکیل ورکر) اقدام کنید باید حداقل یک سال سابقه کار مرتبط داشته باشید تا بتوانید کار خود را استارت کنید.علاوه بر اینکه باید مدرک آیلتس لازم را هم کسب کرده و ارائه کنید.

در خصوص قسمت دیگر سوال شما باید بگویم که کار موسسه ما تنها گرفتن ویزای اقامتی استرالیا برای شما متقاضیان در صورت داشتن شرایط می باشد و بحث کار و پیدا کردن شغل بر عهده ی خودتان است .

برچسب ها :
مهاجرت به استرالیامهاجرت استرالیا از طریق تخصصسابقه کاربیمهویزای استرالیامدرک تحصیلیفوق دیپلمکارشناسیلیسانسمهاجرتاسترالیا

آیلتس جنرال یا آکادمیکمحاسبه ی امتیاز سن

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۲۴ + ۹ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا