تداوم نسل سپید

بهترین کشور برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت کدام کشور است ؟ پاسخ به این سوال بسیار دشوار است چرا که این موضوع بستگی کاملی به شرایط فرد مهاجر دارد و همچنین وجود سلایق و روحیات متفاوت چیزی است که باعث به وجود آمدن پاسخ های متفاوتی برای این سوال میشود : بهترین کشور برای مهاجرت چه کشوری است ؟

بهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرتبهترین کشور برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

مهاجرت به خودی خود یک مسئله پیچیده و پرتنشی است چرا که فرد مهاجر باید از کلیه علایق خود که دستاور بخش عمده ای از زندگیش را شامل میشود دست کشیده و خود را آماده وفق دادن با شرایط جدید زندگی کند.

خانواده و دوستان، فرهنگ و رسوم، وضعیت مالی و اشتغال، آب و هوا، ترک وطن، زبان و فرهنگ جدید و موارد بسیار دیگری وجود دارد که فرد مهاجر باید درباره آنها بیندیشد و در نهایت تصمیم گیری کند. تصمیمی که گاهی با عدم موفقیت مواجه خواهد شد !

انتخاب کشور مقصد

اگر قصد مهاجرت دارید باید بدانید که آگاهی و اطلاعات قبل از مهاجرت حدود نیمی از موفقیت شما را رقم خواهد زد بنابراین قبل از اعتماد به افراد و موسسات مهاجرت مطالعه کاملی در این زمینه انجام دهید و پاسخ پرسش های خود را از منابع و افراد مختلفی جویا شوید. موضوع برخی از پرسشهای اساسی در این زمینه در زیر آماده است

فهرست فوق الذکر بر اساس 15 سال تجربه و مشاوره با متقضیان مهاجرت به کشورهای مختلف تهیه شده است و چنانچه در اندیشه مهاجرت هستید کشور مورد نظر خود را بدقت ارزیابی کنید و صرفا به قصد مهاجرت، مهاجرت نکنید !

بهترین کشورها برای مهاجرت

3- آلمان : اگر چه اتحادیه اروپا در حال دست و پنجه نرم کردن با شکلات متعدد سیاسی و اقتصادی است اما کشور آلمان همچنان یکی از کشورهای مطلوب و مناسب برای ایرانیان محسوب میشود

2- کانادا : کانادا کشوری است وسیع و از نظر اقتصادی و سیاسی شرایط مطلوبی برای مهاجرت دارد بخصوص که مهاجرت بخشی از فرهنگ مردم این کشور است. شرایط آب و هوایی نچندان مطلوب برای ایرانیان و عدم رابطه سیاسی مناسب با ایران دلیل قرار گرفتن کانادا در رتبه دوم است.

1- استرالیا : مهاجرت به استرالیا سخت است اما ارزشش را دارد و تنها گزینه ای که باعث میشود بسیاری از متقاضیان مهاجرت به استرالیا از تصمیم خود صرفنظر کنند زبان انگلیسی است. برای مهاجرت به استرالیا از طریق روشها مرسوم و کم هزینه ( نسبتا کم هزینه ) شما باید از سطح زبان انگلیسی مطلوبی ( حداقل آیلتس 6 ) برخوردار باشید !

برچسب ها :
بهترین کشور برای مهاجرتمهاجرت به استرالیااسترالیامهاجرتآلمانکاناداکشورهای مهاجر پذیرمهاجرت به آلمانمهاجرت به کانادا

تور استرالیا ، ویزای توریستی استرالیااستخدام

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا