تداوم نسل سپید

اقدام با لیسانس یا فوق لیسانس

پرسش شده توسط : کوروش در تاریخ : یکشنبه 25 بهمن 1394

باعرض سلام و خسته نباشید

من لیسانس مکانیک(گرایش طراحی جامدات) از دانشگاه دولتی تبریز و فوق لیسانس مکانیک(گرایش سیالات) از دانشگاه دولتی تهران دارم. سنم 28 سال هست.

من سابقه کاری 2 سال مرتبط با گرایش لیسانس دارم.(سابقه کاریم به گرایش مدرک فوق لیسانسم مرتبط نیست.).

آیلتس 7 و به بالا در هر چهار مهارت دارم.

سوالم این است که با این شرایط به منظور درنظر گرفته شدن سابقه کاریم به عنوان فوق لیسانس واسه ویزای 190 یا 489 اقدام کنم یا به عنوان لیسانس؟ اگه با لیسانس اقدام کنم آفیسر ویا مصاحبه کننده سفارت ایراد نگیرند که چرا فوق لیسانست رو پنهان کردی؟چون اگه مثلا درجه نوشته شده روی پایان خدمت سربازی ویا تاریخ های اتمام لیسانس و شروع سربازیم رو بررسی کنند احتمالا موضوع پنهان کردن فوق لیسانسم آشکار بشه.

پاسخ :

با سلام

در پاسخ سوال شما باید بگویم که با توجه به آنچه گفته اید به طور کلی شرایط شما برای مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا مناسب است. (شرایط سن و مدرک تحصیلی و مدرک زبان و سابقه کاری)اگر آیلتس 7 شما ایچ اسکیل باشد به این معنی که هیچ یک از چهار مهارت نمره ی شما کمتر از 7 نباشد شما می توانید برای ویزای اقامت دائم استرالیا ساب کلاس 190 اقدام کنید و اساسا نیازی نیست به ویزای 489 که ویزای موقت است فکر کنید (هر چند ویزای 489 ویزای موقتی است که بعد از گذشت 4 سال می تواند به ویزای اقامت دائم تبدیل شود) و باید بگویم شما گاهی بهتر آن است که با وجود داشتن مدرک فوق لیسانس با مدرک لیسانس خود اقدام کنید چون پس از اخذ مدرک لیسانس می توانید سابقه کار مرتبط یا سابقه کاری بیشتر ارائه کنید حال آنکه ممکن است اگر با فوق لیسانس برایتان اقدام شود عملا پرونده ی شما در وضعیت بدتری قرار بگیرد.ولی من الان نمی دانم که شما بعد ازاخذ مدرک فوق لیسانس خود به خدمت سربازی رفته اید یا بعد از گرفتن لیسانس!!؟!؟برای گرفتن جواب دقیق تر و بررسی بهتر شرایط خود از نظر امتیاز بندی شما می توانید با دفتر موسسه تماس بگیرید و مشاوره شوید.ساعات تماس 10 صبح تا 5 بعد از ظهر روزهای شنبه تا چهار شنبه و 10 صبح تا 1 بعد از ظهر روز پنج شنبه.

برچسب ها :
مهاجرت به استرالیاویزای استرالیاویزای اقامت استرالیااخذ ویزای اقامت استرالیارشته تحصیلیلیسانسفوق لیسانسآفیسرویزای 190ویزای 489

مترجمی زباننمره ی زبان همراه (همسر)

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۴۴ - ۶ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا