تداوم نسل سپید

عدم امکان مهاجرت به استرالیا بدون آیلتس

پرسش شده توسط : بهرام سهرابی در تاریخ : چهارشنبه 12 خرداد 1395

با سلام

احتراماً من ۶۰ امتیاز لازم جهت ویزای کار و مهارت رو دارم اما فاقد مدرک آیلتس هستم، از طرفی برای گرفتن ویزای توریستی هم مشکلی ندارم. اما بنا به دلایلی نهایتاً تا ۲ ماه آینده باید در خاک استرالیا باشم و قصد برگشت به ایران ندارم. آیا میتونم با ویزای توریستی وارد خاک استرالیا بشم و بعد از ورود به استرالیا راهی برای مصالحه با دولت استرالیا در رابطه با عدم داشتن مدرک زبان وجود دارد [مانند تعهد خدمت با شرایط مورد نظر استرالیا در هر مکان و به مدت زمان مورد نظر آنها]، چنانچه راهی مناسب تر برای شرایط من دارید از اطلاعات شما سپاسگزار میشنوم. حاضر به پناهندگی اجتماعی هم هستم.

اطلاعات شخصی :

مهندس مکانیک سیالات از دانشگاه شهید چمران اهواز

دارای ۶ سال سابقه بیمه و سابقه کار در شرکت نورد فولاد در اهواز

سن ۳۱ سال

زبان انگلیسی در حد ایلتس بالای ۵ اما فاقد مدرک ( که فرصتی برای گرفتن این مدرک ندارم)

پس انداز حدود ۱۸۰۰۰ دلار

پاسخ :

با سلام

برای شما و هر شخص دیگری با هر میزان تحصیلات و سابقه ی کاری بدون مدرک آیلتس امکان مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر(از طریق تخصص) وجود ندارد.و ما به هیچ وجه مهاجرت غیر قانونی به استرالیا و پناهندگی را به کسی توصیه نمی کنیم. ولی اگر چنانچه شرایط لازم برای اخذ ویزای توریستی استرالیا را داشته باشید موسسه ما می تواند شما را در این امر(اخذ ویزای توریستی استرالیا) یاری کند. ضمنا حداقل آیلتس لازم برای پروسه ی مهاجرت استرالیا ، آیلتس 6 ایچ اسکیل است و در واقع اخذ مدرک آیلتس یکی از مهمترین قسمتهای پروسه ی مهاجرت استرالیا و در عین حال از سخت ترین مراحل آن می باشد.شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد امتیاز بندی و ویزای توریستی استرالیا و .... با دفتر موسسه تماس بگیرید وپرسش خود را با مشاوران ما در میان بگذارید.

برچسب ها :
ویزای استرالیاویزاویزای تخصص استرالیازبان انگلیسیمدرک آیلتسویزای توریستیاسترالیاپناهندگیمهندسی مکانیکشرایط سنیدولت استرالیا

ویزای توریستی استرالیا و ترجمهمهندس صنایع و مهاجرت به استرالیا .

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۹۸ + ۸ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا