تداوم نسل سپید

لیسانس سکشن 2 و مهاجرت به استرالیا

پرسش شده توسط : سارا در تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1395

با سلام

من 28 سالمه و دو سال در استرالیا فوق لیسانس آی تی خوندم. آیلتس 7 دارم در همه ی سکشنهاو لیسانس نرم افزار از دانشگاه آزاد قزوین بعلاوه ۳ سال سابقه کار بدون بیمه در ایران بعد از فارق التحصیلی. میخواستم بدونم برای ارزشیابی مدرک لیسانس آیا 15 امتیاز را کسب مبکنم تا برای اقامت اقدام کنم.

پاسخ :

با سلام

شما از لیسانس خود 10 امتیاز کسب می کنید (نه 15 امتیاز) چون دانشگاه شما (آزاد قزوین) سکشن 2 محسوب می شود و لیسانس از دانشگاه درجه 2 تنها 10 امتیاز در سیستم امتیاز بندی ویزای استرالیا دارد.

از آنجا که سازمان کامپیوتر استرالیا در زمان اسسمنت بخشی از سابقه کار را نادیده گرفته و امتیازی به آن نمی دهد(به دلیل معادلسازی با لیسانس  استرالیا) پس شما عملا از سابقه کار خود امتیازی نمی گیرید. با 30 امتیاز از سن و 10 امتیاز مدرک تحصیلی و 10 امتیاز از مدرک زبان (اگر ایچ اسکیل 7 باشد) و با صفر امتیاز سابقه کار !شما 50 امتیازی می شوید و می توانید برای ویزای اقامت موقت استرالیا  (ویزای 489) اقدام کنید.ولی اگر بتوانید سابقه کار بیشتری ارائه کنید آنگاه می توانید برای اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا  (ویزای 190) اقدام کنید .(با گرفتن 5 امتیاز از سابقه کار و رسیدن به امتیاز 55)

برچسب ها :
آیلتسسنلیسانس نرم افزارارزشیابیامتیاز بندیفارغ التحصیل

امتیاز 60 و مهاجرت استرالیاکارشناس ارشد صنایع و مهاجرت به استرالیا

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۶۹ - ۱ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا