تداوم نسل سپید

مهاجرت استرالیا از طریق تخصص

پرسش شده توسط : محمود در تاریخ : چهارشنبه 9 دی 1394

درود

من 33 سالمه و کارشناسی کامپیوترم رو در سال 1384 از دانشگاه آزاد تهران گرفتم. نمره آیلتس من 7 هستش ( در چهار مهارت بالای 6 هست ). سابقه کار با بیمه تامین اجتماعی 8 سال دارم. و حدود 90 میلیون تومان هم سرمایه دارم

سوال من از خدمتتون این هستش که

- آیا من شرایط مهاجرت به استرالیا را دارم ؟

- در صورت واجد شرایط بودنم برای مهاجرت به استرالیا از چه کلاسی ( ساب کلاس ) استفاده کنم برام بهتره؟ منظورم اینه که بعد از مهاجرت به استرالیا از شرایط بهتری برخوردار خواهم شد.

- توی یه بخشی از سایت خوندم که موسسه شما بعد از مهاجرت به استرالیا هم یه سری خدمات ارائه میده ( خدمات پس از ویزای استرالیا است یا بعد از مهاجرت به استرالیا ؟)

من فرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا رو هم تکمیل کردم. اگر ممکنه زودتر جوابش رو ارسال کنید.

با تشکر از زمانی که برای پاسخگویی به سوالات صرف میکنید.

پاسخ :

با سلام

دوست عزیز با توجه شرایطی که شما دارید (اعم از شرایط سنی و رشته تحصیلی و مدرک آیلتس و سابقه کار) باید به شما بگویم که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارید و باید برای مهاجرت استرالیا از طریق تخصص خود یا همان ویزای اسکیل ورکر استرالیا اقدام کنید .اگر بخواهیم شرایط شما را به طور کلی ارزیابی کنم باید بگویم شما در امتیاز بندی اسکیل ورکر استرالیا ، 25 امتیاز از سن خود می گیرید و از مدرکتان چون از دانشکاه درجه یک (سکشن 1) است 15 امتیاز می گیرید و از سابقه کار خود 10 امتیاز می گیرید( چون سازمان کامپیوتر استرالیا همواره بخشی از سابقه کار را نادیده می گیرد) .پس شما بدون مدرک آیلتس 50 امتیازی هستید .اگر آیلتس شما 7 ایچ اسکیل باشد یعنی در چهار مهارت نمره شما 7 باشد و کمتر نباشد می توانید با گرفتن 10 امتیاز از مدرک زبان ، 60 امتیازی شوید و برای ساب کلاس 189 و اقامت دائم استرالیا اقدام کنید ولی اگر آیلتس شما اورال 7 باشد (یعنی همه ی نمره ها بالاتر از 6 باشد و در عین حال نمره ی کمتر از 7 داشته باشید و میانگین نمرات شما در چهار مهارت 7 باشد) آیلتس اورال 7 شما معادل آیلتس 6 ایچ اسکیل است و 0 امتیاز دارد در این صورت شما با داشتن 50 امتیاز می توانید برای اقامت موقت و ساب کلاس 489 اقدام کنید. ولی توصیه من به شما این است که سعی کنید زبان خود را تقویت کنید و به آیلتس 7 ایچ اسکیل برسید و برای ساب کلاس 189 و اقامت دائم استرالیا که بهترین نوع ویزای استرالیا و به صرفه ترین  نوع ویزا است اقدام کنید.

برچسب ها :
ویزای استرالیامهاجرت استرالیامهاجرت به استرالیامهاجرت استرالیا از طریق تخصصویزای تخصص استرالیاساب کلاس 189ساب کلاس 489

بیمه تامین اجتماعیامتیاز مدرک فوق دیپلم

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۸۴ + ۱ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا