تداوم نسل سپید

کارشناس ارشد نرم افزار

پرسش شده توسط : منصور در تاریخ : جمعه 13 فروردین 1395

با سلام، بنده 30 سال سن متاهل و کارشناس ارشد نرم افزار هستم و تخصص در برنامه نویسی وب و بانک هاب اطلاعاتی دارم. میخواستم در مورد پروسه مهاجرت با عنوان اسکیل ورکر چه امتیازی لازم است.

پاسخ :

با سلام

برای پروسه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص یا همان اسکیل ورکر سه ساب کلاس موجود است یا به عبارتی سه ویزا تعریف شده است . ساب کلاس 189 و ساب کلاس 190 و نهایتا ساب کلاس 489  . برای اقامت دائم و بدون شرط (ساب کلاس 189) شما باید 60 امتیاز داشته باشید و این حداقل امتیازی است که باید داشته باشید.در ساب کلاس 190 یک ایالت از ایالتهای استرالیا اسپانسر شما می شود و به شما 5 امتیاز می دهد پس شما باید 55 امتیاز داشته باشید و نهایتا در ساب کلاس 489 یا همان ویزای مناطق کم جمعیت ،ایالت اسپانسر کننده ی شما  یا اقوام درجه یک شما که در استرالیا اقامت دائم و قانونی داشته باشند به شما 10 امتیاز کمک می کنند و شما به 50 امتیاز نیاز دارید.بدیهی است که امتیازهای گفته شده امتیاز حداقلی و لازم است و چنانچه شما به امتیاز لازم نرسید اساسا نمی توانید برای اخذ ویزای استرالیا و اقامت دائم استرالیا اقدام کنید. شما می توانید با مراجعه به یکی از اسلایدهای سایت از نحوه امتیاز بندی مهاجرت استرالیا مطلع شوید .ضمنا برای پروسه ی اسکیل ورکر ،داشتن مدرک زبان  (آن هم حداقل آیلتس 6 ایچ اسکیل) در هر سه ساب کلاس الزامی است.

برچسب ها :
مهاجرت به استرالیااسکیل ورکرسنتحصیلاتتخصصبرنامه نویسیپروسه مهاجرت استرالیا

طراحی وب و برنامه نویسیامتیاز سن حدود 39 سال

فرم مشاوره مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر این وب سایت ( موسسه تداول نسل سپید ) هیچ فعالیتی ندارد

  • تذکر : لطفا جهت ارزیابی مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر ، فقط از طریقفرم ارزیابی مهاجرت به استرالیا اقدام نمایید .
  • جهت مشاوره حضوری با وکیل مارا با شماره تلفنهای موسسه تماس حاصل نمایید
  • در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید . پاسخ سوال شما به ایمیلتان ارسال میگردد .
  • مجاز به استفاده از کدهای HTML نمیباشد .
  • حاصل جمع یا تفریق عبارت قرمز رنگ را در کادر کد امنیتی وارد نمایید .
نام *
ایمیل *
سوال *
حداکثر 1000 حرف
 
کد امنیتی *۶۶ - ۵ =
 

موسسه تداوم نسل سپید : مرکز تخصصی اخذ ویزای استرالیا